OFICI DE VIURE BE, L'
OFICI DE VIURE BE, L'
HERNANDEZ, GASPAR
Editorial: COLUMNA EDICIONS, LLIBRES I CO
EAN: 9788466411035
Preu: 16.00 €
Sinopsis
L'ofici de viure bé conté eines útils per millorar la salut emocional, en una època en què l'estrés, l'ansietat i la depressió són la segona causa de baixa laboral a Catalunya.

A les pàgines d'aquest llibre ellector trobarà les eines que Gaspar Hernàndezha après com a periodista tot entrevistant psicòlegs, filòsofs, i especialistes en l'art de viure. Segons l'autor "la felicitat és una conquesta, i va de la mà d'un treball personal. No es tracta de descobrir nous paisatges, sinó de contemplar paisatges conseguts amb ulls nous".

L'ofici de viure bé cedeix la paraula -a través d'entrevistes i articles publicats- als especialistes que millor s'han ocupat de la plenitud, com Deepack Chopra, Joe Dispenza, Walter Riso, Pilar Jericó, Francesc Torralba, Claudio Naranjo, Salvador Pàniker, Míriam Subirana, Rajan Sankaran i Masaru Emoto.
 
Cistella
Productes a la cistella
1.  MIEDO, EL
1 u.
 
1 u.
 
 
 
 
Els+venuts
Ficció català
4
No ficció català
Ficció castellà
No ficció castellà
Ens pots visitar de dilluns a divendres de 9:00 a 1:30 i de 4:30 a 8:30
i dissabtes de 10 a 1:30 i de 5 a 8:30

Llibreria La Capona · Carrer Gasòmetre, 41-43 Tarragona
Tlf: 977 241 233 · Fax: 977 219 538 · lacapona@llibrerialacapona.cat